czwartek, 20 czerwca 2013

lato z innymi kulturami

     To mój setny post! Postanowiłam przygotować więc dla was trochę dłuższy post o tematyce letniej, bo za 8 dni mamy wakacje!
      Ostatnio znalazłam pare letnich rzeczy w stylu brazylijskim.  Co właściwie ten termin oznacza? Według mnie to przede wszystkim różnorodność kolorystyczna, nadruki z owocami, zwierzętami i wakacyjnymi napisami. Również cekiny i frędzle kojarzone z karnawałem. Jeśli ktoś myśli, że jest to tandetne, to szybko zmieni swoje zdanie patrząc na wybrane przeze mnie ubrania, które zostały stworzone w nowej, nowoczesnej odsłonie. Służą już nie tylko do wyjścia na plażę, ale również na letnie wypady do miasta, na zakupy. Bo wszędzie trzeba zaznaczać wakacyjny pozytywny nastrój!



















top 99,90 zł























top 59,90zł



















krótki top 19,90 zł



















sukienka 39,90zł

To jeszcze nie wszystko! Tego lata moda czerpie inspiracje z wielu kontynentów, np. z Azji czy Afryki:





 





















sukienka 39,90zł






















kimono 129,90zł

























spódnica 79,90zł























sukienka w zeberkę 39,90zł


















spodenki 99,90zł






















luźne spodnie 79,90zł

      Jak wam się podobają te rzeczy?Lubicie mieć styczność z innymi kulturami poprzez ubiór czy wolicie "europejskie" ubrania? ;-)

2 komentarze:

  1. hej ♥
    Zapraszam serdecznie na mój blog :
    welcome-to-realityy.blogspot.com
    Jeżeli blog Ci się spodoba zaobserwuj ;)

    Licze , że wpadniesz i zostawisz po sobie miły ślad . ^^
    Do zobaczenia Paula ..

    OdpowiedzUsuń
  2. aj chętnie poleciałabym do Brazylii :)

    OdpowiedzUsuń