poniedziałek, 4 lutego 2013

Something New

      W mojej szafie znalazło się ostatnio trochę  nowych rzeczy w mocniejszym klimacie. Przede wszystkim  kupiłam zwykłe czarne spodnie. Są uniwersalne, można z nimi stworzyć przeróżne ciekawe stroje. Powinny być w garderobie każdego. Więc jak to możliwe, że nie miałam takich spodni przez dwa lata?! No cóż, czasami takie rzeczy się zdarzają. Tym bardziej tez jestem szczęśliwa, że udało mi się je w końcu dostać za przestępną cenę (ok.80 zł).






















moje spodnie z H&M

      Torba w rockowym wydaniu świetnie dopełnia stylizacje. Warto kupić czarną, bo jest bardzo uniwersalna, pasuje do wszystkiego. Moim zdaniem lepsza jest ze srebrnymi ćwiekami. Złote nadają tonu elegancji, są klasyczne i trudniej dopasować je do reszty ubrań. Dlatego kupując nie tylko torbę z ćwiekami, ale każdą inną rzecz - bransoletkę, T-shirt czy spódnicę - pomyślcie jaki efekt chcecie uzyskać, jaki styl wolicie. Srebrne ćwieki to symbol rocka i punka, są młodzieżowe i nonszalanckie. Złote, chociaż można je również zaaranżować w stylizacji nowoczesnej, postarzają nasz wizerunek.


  House

       Wiem, że niemal kilka postów wcześniej propagowałam samodzielne ozdabianie koszul ćwiekami. Jednak najlepszy efekt osiąga się, gdy bluzka jest zrobiona z lekkiego zwiewnego materiału, a ja nie miałam takiej. Gotowe koszule są zazwyczaj drogie, ale mi udało się kupić ją za bardzo dobrą cenę. Mimom to nadal jestem zwolenniczką przerabiania ciuchów i zachęcam wszystkich do tego.



 New Yorker

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz