wtorek, 21 kwietnia 2015

Flower detail

      Koniec kwietnia przyniósł nareszcie cieplejszą pogodę (wydobyłam więc z szafy opaskę w kwiatki, która oczekiwała na lato i wykorzystałam ją jako naszyjnik). Przyniósł też największe wydarzenie modowe w Polsce, czyli Fashion Philosophy Fashion Week. Impreza odbyła się w miniony weekend, jak zawsze w Łodzi, a ja miałam okazję i szczęście w niej uczestniczyć. :) Dzisiejsze zdjęcia są małą zapowiedzią, a już wkrótce – całe sprawozdanie z polskiego Fashion Weeku, eventu, który dla pasjonatów i ludzi mody stanowi niezastąpioną inspirację. 


  Pamiętacie Maćka Sieradzky'ego, finalistę pierwszej edycji Project Runway? :) Jego kolekcja była prezentowana na wybiegu w niedzielę.







Z Jacobem Birge, który wygrał Project Runway



































Koło mnie modele prezentujący ubrania z kolekcji Sieradzky jesień - zima 2015/2016

 Ze współorganizatorami i pracownikami Fashion Weeku

Z Oliwierem Janiakiem


































Za mną Oliwier Janiak, jako dziennikarz TVN, przeprowadza wywiad z głównym organizatorem Fashion Weeku - Jackiem Kłakiem


top - New Look
spódniczka - Bershka
opaska w kwiaty - H&M
buty - Reserved
zegarek - Marc Jacobs

9 komentarzy:

  1. WOW super! I fajny pomysł z opaską.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne osiągnięcie! A na modelkę się nadajesz bo jesteś chudziutka i masz fajne rysy twarzy :)
    Zapraszam na konkurs! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia ! :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że dobrze się bawiłaś!
    Całkiem ciekawie ta opaska wygląda jako naszyjnik! Fajny pomysł.
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę kiedyś chciałabym też miec okazję wybrac się na nasz polski Fashion Week.
    Patrząc na pierwsze zdjęcie skojarzyłaś mi się z modelkami, naprawdę byś się nadawała, bo jesteś prześliczna! :)
    Z niecierpliwością czekam na relację :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! :)
    Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz,obserwacja, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości, oraz znaczą bardzo dużo :) carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia :) Zapraszam również na mojego bloga urodelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia ;) czekam na pełną relację z imprezy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super, zazdroszczę ci że tam byłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz jak prawdziwa modelka! :D ♡

    OdpowiedzUsuń