sobota, 8 lutego 2014

Urodzinowa podróż do Warszawy

      Na 5-godzinną podróż z Gdyni do Warszawy w moje urodziny wybrałam wygodny strój:


dresy z białym paskiem z boku, rozszerzane w kroku - H&M
szara bluza z cekinowym napisem - Sinsay

      W mieście byłam ubrana na czarno, a jedynym akcentem były biało - czarne rękawiczki, których prawie nie potrzebowałam, gdyż była piękna słoneczna pogoda :)

 kurtka - New Yorker, spodnie - Cubus, torba - Stradivarius, rękawiczki - KappAhl
























4 komentarze:

  1. oh, jak dawno nie byłam w Wawie ;o
    rebelle8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję !
    Świetne stylizacje, genialnie napisany każdy post <3
    Z chęcią będę wpadać częściej ;)

    alice-in-wonderlaand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej dopiero zaczynam blogować jestem początkującą modelką i fotografem, obserwuję i liczę na rewanż. Będę bardzo wdzięczna za każdego obserwatora i komentarz ;) http://trzymam-pozory.blogspot.com/ + świetny blog, będę tu zaglądać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń