niedziela, 20 stycznia 2013

biała koszula ze złotymi ćwiekami

      Tak jak obiecałam, prezentuję wam stylizację z białą koszulą, którą sama ozdobiłam ćwiekami. Założyłam na nią czarną bluzę z białym nadrukiem i różowe spodnie dla kontrastu. Moje biało- czarne trampki Converse z pewnością lepiej by pasowały do całości, ale musiałam ubrać cieplejsze buty ze względu na pogodę. Strój jest podobny do tego, który pokazywałam wam już jako zestaw ciuchów z Reserved. Może tamten jest ładniejszy niż mój, ale ja próbuję wykorzystać rzeczy, jakie mam w swojej szafie.






koszula - Sisley
bluza - Cropp Town
spodnie - Stradivarius

      Dla porównania wstawiam również zdjęcie z przymierzalni w Reserved:


6 komentarzy:

  1. To połączenie mi się nie podoba. Jest dziwne, a kontrast odstrasza, a nie przyciąga uwagę, jak powinno być. Według mnie wszystko zepsuł sweter i kolor spodni. Ja założyłabym czarną marynarkę i hm... zwykłe jeansy albo szare rurki. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    Ps. obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię ćwieki, bardzo fajna stylizacja ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest świetna, bardzo funkcjonalna :D

    OdpowiedzUsuń