środa, 5 grudnia 2012

moja działalność artystyczna ;)

      W związku z tym, że należę do grupy teatralnej w Młodzieżowym Domu Kultury i mam naprawdę dużo roboty :-). Na przykład w tym miesiącu wystawiamy dwa spektakle, z którego jeden odbędzie się w Teatrze Miejskim.


Czasem ktoś z zewnątrz lub sam MDK prosi  o wytypowanie osób, które mogłyby uczestniczyć w jakimś wydarzeniu artystycznym, np. osoba zapowiadająca kolejnych artystów występujących na koncercie. Tak było w moim przypadku - w centrum Gdyni był organizowany Koncert muzyczno - wokalny "Święta tuż-tuż" i dwie osoby miały go prowadzić w roli Śnieżynek. A więc ja i moja koleżanka byłyśmy ubranymi na biało Śnieżynkami z dzwoneczkami.

































Witałyśmy gości i miałyśmy też tzw. wejścia w czasie koncertu - w tym czasie krótko mówiłyśmy o zwyczajach wigilijnych i prowadziłyśmy między sobą rozmowę tak, aby zaciekawić widzów. Koncert się udał, a ja po raz pierwszy byłam osobą zapowiadającą.






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz