niedziela, 29 kwietnia 2012

Idzie wiosna...

Tej wiosny bardzo modne są żywe barwy i odważne połączenia. Dlatego nie bójcie się zestawiać ze sobą  mocnych kolorów!
Mam dla was kilka prostych stylizacji z kolorem w roli głównej. Czekam na wasze opinie i pytania.
Moje stylizacje:
Stylizacja 1


  








spodnie - Big Star
bluzka - zagraniczna
sweterek - Sisley
wisiorek - sklep indyjski
chustka - rynek
buty czerwone - Syrena
buty żółte - Filippo

Bluzka w energetycznym kolorze i chustka w kwiaty przypominają o wiośnie, a wisiorek dopełnia strój. 
Podobają mi się buty czerwone, bo mają oryginalne czarne przetarcia :D. Pasują kolorystycznie do chustki sprawiając, że stylizacja to zgrana całość.Żółte buty bardzo przypominają Martensy, chociaż nimi nie są. Razem z bluzką ożywiają strój i staje się on niepowtarzalny. Wypróbujcie!

Stylizacja 2




 spódniczka - Cropp Town
bluzka - Cropp Town
naszyjnik - Cropp Town
chustka - Top Secret

Chustka w najmodniejszych kolorach tej wiosny dobrze komponuje się z różową bluzką, a świecący naszyjnik - żarówka to dobry pomysł uzupełnienia jednokolorowej bluzki. To właśnie dodatki sprawiają, że strój nabiera niepowtarzalnego charakteru. Już wkrótce więcej o różnych modowych gadżetach.

2 komentarze:

  1. Supcio....
    Jak na mój gust to jest naprawdę extra...
    Ta pierwsza stylizacja wygrywa....
    Zapraszam do mnie...

    OdpowiedzUsuń